bluurg.blogg.se

2012-12-31
15:20:23

2012, bästa och sämsta året i mitt liv♥
Tänkte dra en samanfattning utan bilder från iår, bilderna får ni nån annan dag ;)
 
Januari: Red massor hos moster, Grallari hade precis blivit frisk och jag red där MASSOR! 
Skolan sög, kände mig ensam och depp typ hela tiden.
 
Februari: Samma i skolan, började va med med Linnea och de kändes lite bättre.
Grallen började må lite sämre, men vi höll igång ändå. Moster köpte lilla Janina, världens mysigaste shettis♥
 
Mars: Grallen blev jättesjuk, gick ej att rida, va halt runtom. 
 
April: Inget Speciellt hände typ, va med lite fler på skolan bah. Grallen blev inte bättre.
 
Maj: JAG FYLLDE 13! :P 
trivdes inte i skolan alls, men då fanns Linnea där♥
Bodde hos moster ett tag.
 
Juni: Red Algot allt mer. Skolan slutade, BÄÄST! Nemen jag bah chillade typ ;)
 
Juli: Va på ridläger, där fick jag träffa bästa Hilda, som är en av mina bästa kompisar. Bärjade även ta upp kontakten med Stina♥ Fina kusin Nike kom till världen♥
Jag började rida bästa Amorina som har lärt mejj HUUUUR mycke som hälst♥
Träffade Kajsa igen för första gången på över ett halvår, vi blev värsta tighta♥
BRA MÅNAD!
 
Augusti: Red Amorina minst 6 dagar i veckan, slutade vara hopprädd och allt bara flöt på♥
Grallen va fortfarande inte 100%frisk :/
 
September: Skolan började -.-"
LinneaU började rida med mig och Amorina♥
Fortsatte rida Amorina♥
Va på renslakt och va genomblöt och kall en hel dag :P
Hoppade 70 med Amorina♥
Va och kollade när Sofie och heidi tävlade på Tanne :)
 
Oktober: Kände att Linnea va mitt allt!
Mådde inte alls så bra, men då fanns Linnea och Stina där för mig.
Började planera ett besök i sundsvall med hilda♥
Vi va med på Postkådlotteriets Grannyra♥
Va på ridläger♥
Fortsatte rida Amorina♥
 
November: Åkte till sundsvall för att träffa hilda, träffade då även Jocke som kom att bli en av mina bästa kompisar♥
Jag mådde rätt ok då tack vare Stina, LInnea och Jocke♥
Lido flyttade så jag och Amorina blev ensamma :(♥
Fortsatte att rida så mycket jag orkade ;)
Red Amorina på hacket som hon älskade♥
 
December: Åkte till Spanien i 3 veckor där jag fotade MASSOR och bara levde livet, träffade Mikaela och Liam mfl.♥
Och nu sitter jag här, mycket mognare och mer erfaren än i Januari♥
 
Ha nu ett gott nytt år och en god fortsättning, kram♥
 
 
 
 
 

Kommentar:
#1: Carola

Åsså fick du en till liten KusseNisse i augusti ;-)

2013-01-12 @ 23:05:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: