bluurg.blogg.se

2013-01-10
19:56:29

Ja, vad ska då jag och Amorina göra 2013?
Jadu, jag vet faktiskt inte.
Det ända jag vet är att vi ska träna för tränare varannan vecka och att vi ska lära känna varandra bättre. Utvecklas helt enkelt ;)
 
Det jag ska träna på: Min sits och hand ska bli bättre, jag måste verkligen lära mig att flytta bak skänkeln till rätt läge och hålla bättre koll på mina händer.
Jag ska även bli bättre på att sitta still i dressyrsadeln, men det lär ju komma mer och mer av sigsjälvt, har ju bara använt den 3 gånger, haha :P
 
Det Amorina ska träna på: Att hon ska lita mer på mig, både på marken och i ridningen. Hon måste även sluta upp med sina små tramsigheter, tillexempel att skrapa med hoven..
Hon ska oxå bli mer avslappnad och tycka att det är lite roligare att arbeta, hon e lite lat finvännen min, haha :P<3
 
 
Aja, känner att jag inte har nån lust alls att skriva men ska försöka bli bättre!
 
Kram♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: